Where the story continues.. - Reisverslag uit Sjanghai, China van Michiel Vullings - WaarBenJij.nu Where the story continues.. - Reisverslag uit Sjanghai, China van Michiel Vullings - WaarBenJij.nu

Where the story continues..

Blijf op de hoogte en volg Michiel

25 Juli 2014 | China, Sjanghai

Beste familie, vrienden en collega's,

vandaag is het weer zover, mijn reis opnieuw naar het mooie land China. De afgelopen dagen is het veelal afscheid nemen met een traantje hier en daar en ook nog een dikke knoevel.

Het afscheid nemen vandaag van Loekas, oma en het gezin is wel het allermoeilijkste en zullen de tissues rijkelijk gevloeid worden.

Mijn vlucht vertrek vandaag (25-07-2014) om 21:30 en arriveert morgen in
Shanghai rond 08:00 Nederlandse tijd.

De eerste maand staat een erg mooie vakantie op de planning maar daarover meer wals ik in Shanghai ben. Iedereen erg bedankt voor alle hulp, lachen en steun en ik zie jullie snel genoeg weer!

• 25 Juli 2014 - 13:11

De Brugjes:

Lieve Michiel, Annie, Jac, Mindy, Paul en oma, veel sterkte bij deze toch wel zware dag. Maar Michiel, ga er wat moois van maken en wordt gelukkig. Wij volgen jou en Pip beslist via dit blog. Heel veel plezier en succes in t verre China en tot gauw weer. knoedel Pip maar even namens ons.
    Lieve groetjes, Joep en Ria

• 26 Juli 2014 - 00:44

Tante Nel Uit Arcen:

Misschien ben je al geland Michiel. ben blij dat we je weer op deze site kunnen volgen.
    Het was trouwens een hele leuke "black light party" vorige week.
    Heel veel groeten aan Pip en een fijne vakantie gewenst.

liefs

• 26 Juli 2014 - 08:04

Tante Anja Uit Broekhuizen:

Hallo Michiel
    Ik denk dat je nu wel in China geland bent..
    Eindelijk samen met Pip.Een heel mooi weerzien .Fijn dat we je kunnen volgen.
    gr Anja

• 26 Juli 2014 - 18:22

Jac En Annie:

Ja, eindelijk zijn ze samen !!
    Ze verblijven nu in een hotel in Shanghai.
    De WiFi is een beetje moeilijk nu.
    En natuurlijk even uitrusten en heel veel vertellen.
    Voor ons en Mindy en Paul zijn het even moeilijke dagen.
    Maar morgen gaan we al Skypen en zien we ze al weer !!
    Zo gauw Michiel weer kan schrijven doet hij dat natuurlijk.
    Groetjes Jac en Annie.

• 27 Juli 2014 - 00:26

Franka:

Hey Michiel.
    Fijn dat je goed bent aangekomen.
    wens je een supertijd toe.
    Lekker eerst vakantie vieren.
    Geniet ervan.
    Al was ik er life niet bij,je zit in mijn hart.
    I follow you, and Pip.
    Dag Dag

• 28 Juli 2014 - 22:49

Marjos:

Dag zeggen en wat je lief is, verlaten, doet voelen wat er toe doet.
    Niet leuk. Wel dapper, krachtig en goed. Het buiten je comfort-zone treden doet groeien. In elk opzicht.
    Michiel, samen met Pip, ga je je horizon verbreden. Ver weg in Azië.
    Anjo zit nu nog in UK, maar gaat 240914 naar de VS. Jelle vertelde gisteren dat hij voor zijn werk regelmatig op reis gaat zijn waaronder Kuala Lumpur. Gelukkig, denk ik dan, heeft Daan zijn bedrijf in Nederland....
    Jullie leven in een mondiaal tijdperk. Jullie meer dan onze generatie. Skypen, chatten, appen maakt de afstand goddank overbrugbaar...
    Ik vind het fantastisch om je op deze wijze te kunnen volgen!
    Doe je ding en maak het goed.
    Liefs,
    Marjos